Kunstklubben Emmaus

Kunstklubben Emmaus er knyttet til og har hjemsted hos Galleri Emmaus, Haslev.

Klubbens formål er at skabe interesse for og udbrede kendskabet til samtidskunst, herunder kristen og religiøs kunst, som er optaget af de store fortællinger og eksistentielle temaer. Desuden har klubben til formål at støtte de kunstnere, der er tilknyttet Galleri Emmaus.

Klubben virker for sit formål ved at invitere til udstillinger, arrangere foredrag og møder med kunstnere, planlægge kunstbesøg og afholde et årlig event med udlodning af kunstværker fra galleriets udstillinger og samlinger.
Som medlem af kunstklubben inviteres man til alle kunstevents, som finder sted på Galleri Emmaus, og man får et lod i puljen, når de smukke værker skal udtrækkes.

Pris for personligt medlemskab: 300 kr.

Kontingentet gælder for et kalenderår, men første år (2020) får du de resterende måneder i 2019 med i købet, så meld dig ind allerede nu.

Kunstklubben Emmaus
v/Birgitte Thyssen og Kathe Berger Stark

Alle linjer skal udfyldes ved indmeldelse:

Efter indmeldelse forventes indbetaling af kontingent på reg.nr. 9040, kontonr. 1290212371 inden 14 dage.

- Jeg kan melde mig ud når som helst, men kontingentet tilbagebetales ikke.
- Jeg accepterer, at kunstklubben sender mig mails med informationer om events tilknyttet klubben.
- Vi gemmer oplysninger om navn, adresse, mailadresse og registrering af betaling. Oplysninger opbevares elektronisk i en database på Emmaus, Registrering af betaling hos Emmausfondens revisor. Desuden forefindes en fysisk liste på kontoret på Emmaus. Kontoret er aflåst, når det er ubemandet. Oplysningerne bliver kun behandlet af administrativt personale på Emmaus og Emmausfondens revisor.
- Oplysningerne gemmes i 5 år efter regnskabslovens regler. Emmaus videregiver eller sælger ingen af disse oplysninger til andre.