KREAcamp
Det blæser og regner og bliver tidligt mørkt… Hvad gør man så? Man flyver med drager, tager gummistøvler på og rister skumfiduser på bålet. Og snupper nogle indendørs værksteder. Spiser æbler fra træerne og glemmer alt om sin telefon.Nogen laver maden, og man skal bare nyde den. Masser af sang og hygge og leg.
Og når det hele lige pludselig er forbi – er der stadigvæk en halv efterårsferie tilbage… Velkommen på KREAcamp. Fra 7 år.
Se program

Så syng da Danmark, 2020
Obs. Flyttet til 20.-26. september

Mød bl.a. sangerinden Julie Berthelsen, jazzbassist og hjerneforsker Peter Vuust, den prisbelønnede The Nightingale String Quartet, entertainer Bjarne Lisby, verdensmusikerne Betty og Peter Arendt, folkemusikerne Andreas Tophøj og Rune Barslund
Se program

Emmaus - huset med de mange rum

Velkommen på Emmaus – huset med de mange rum.

På Emmaus spænder vi vidt og højt. Der er mulighed for intensive arbejdsdage, udviklende konferencer, klassiske og kreative højskolekurser, kunst og galleribesøg, afkobling og fordybelse, eller måske blot en overnatning i forbindelse med et besøg i området eller hos venner og familie.

Emmaus er etableret i bygningerne af en 100 år gammel højskole og emmer af atmosfære. Med fortsatte rødder i højskoletraditionen driver vi Emmaus med hjertevarme, faglighed og ansvar over for vores gæster.

Her på hjemmesiden kan du klikke videre på de enkelte aktiviteter: Konferencer, Højskole, Galleri og Hostel.

Vi glæder os til at tage imod dig på Emmaus.

Grethe Olsen, direktør